PRZEZNACZENIE OLEJU / PRODUKTU | WSPOMAGANIE |
LEPKOŚĆ | ATF |
RODZAJ OLEJU / PRODUKTU | SYNTETYCZNY |
ILOŚĆ PRODUKTU | 473ml |
Syntetyczny Płyn do systemu wspomagania układu kierowniczego AMSOIL Multi-Vehicle Synthetic Power Steering Fluid.
Opracowany został z myślą o cichej pracy i długotrwałej ochronie przez zużyciem.
Syntetyczny Płyn do systemu wspomagania układu kierowniczego AMSOIL Multi-Vehicle Synthetic Power Steering Fluid zapewnia doskonałą ochronę przez zużyciem.
Jego syntetyczna formuła gwarantuje lepsze smarowanie i redukcję tarcia, co skutkuje niższą temperaturą pracy, wydłużoną żywotnością podzespołów i cichszą pracą układu.
Płyn do systemu wspomagania układu kierowniczego jest często zaniedbywany przez kierowców do momentu pojawienia się problemu. Musi radzić sobie z zanieczyszczeniami i wystawiony jest na działanie ekstremalnych temperatur, jednocześnie pełniąc rolę płynu hydraulicznego.
Jak każdy inny środek smarny, płyn do układów kierowniczych akumuluje produkty zużycia elementów i cząsteczki innych zanieczyszczeń w czasie użytkowania, a zatem należy go wymieniać w zalecanych odstępach czasu.
Trwała formuła syntetycznego płynu AMSOIL Multi-Vehicle Synthetic Power Steering Fluid została stworzona, aby zapewnić długą, bezawaryjną pracę w większości samochodów osobowych i lekkich ciężarówek produkcji krajowej i zagranicznej.
Przedłuża żywotność komponentów:
Skład chemiczny płynu do układu wspomagania kierownicy AMSOIL Multi-Vehicle Synthetic Power Steering Fluid, oparty na składnikach syntetycznych, zapewnia doskonałe właściwości smarne i redukuje tarcie.
W rezultacie, podzespoły pompy wspomagania układu kierowniczego i przewody są maksymalnie chronione przed zużyciem i przeciążeniem w celu zapewnienia długiej i bezawaryjnej pracy.
Doskonałe parametry w ekstremalnych temperaturach:
W niskich temperaturach konwencjonalny płyn do układu wspomagania kierownicy może zgęstnieć w stopniu uniemożliwiającym zachowanie odpowiedniej płynności, powodując piszcząceodgłosy pompy wspomagania i jej upośledzone funkcjonowanie. Natomiast niska temperatura płynięcia AMSOIL Multi-Vehicle Synthetic Power Steering Fluid zapewnia jego znakomitą płynność w niskich temperaturach, a przez to cichą pracę i niezawodność układu.
W podwyższonych temperaturach pracy, płyn jest odporny na rozkład termiczny, co dodatnio wpływa na czystość i trwałość podzespołów.
1. Zmniejsza tarcie.
2. Wspomaga zachowanie elastyczności uszczelnień, zapobiegając powstawaniu nieszczelności.
3. Jest odporny na wysokie temperatury i przez to trwały.
4. Wydajnie chroni przed zużyciem.
5. Zapewnia doskonałą ochronę w wysokich temperaturach i doskonałe parametry użytkowe w niskich temperaturach.
Normy i specyfikacje:
American Motor Corporation C 4124 ;
BMW 82 11 0 148 132; 83 29 0 429 576; 81 22 1 468 879& 82 11 1 468 041 ;
Chrysler MS-1872; MS-5931; MS-11655 & MS-9602 ;
Ford M2C138-CJ; ESW-M2C128-C&D; M2C195-A; M2C204-A & M2C33-F ;
GM/Saginaw PSF 9985010; 9985835 & 89021184 ;
Hyundai/Kia PSF-3; PSF-4 & PSF 00232-19017 ;
Mercedes Benz 236.3; 345.0; 001 989 24 03 10; 001 989 24 03 12 & Q 1 32 0001 ;
Mitsubishi Diamond SP III & PS Fluid ;
Navistar TMS 6810 ;
Nissan PSF-II ;
Porsche 000 043 206 56 ;
Saab 93160548; 45 30 09 800 & 30 32 380 ;
Subaru K0209A0080 ;
Toyota PSF Type EH; P/N 008886-01 ;
Volvo 1161529 & 30741424 ;
VW/Audi TL-52146; G002000; G 004 000 M2; G 004 000 M7 & G 004 000 M8