PRZEZNACZENIE OLEJU / PRODUKTU | SKRZYNIA BIEGÓW |
LEPKOŚĆ | ATF |
RODZAJ OLEJU / PRODUKTU | SYNTETYCZNY |
ILOŚĆ PRODUKTU | 1L |
DuraDrive MV Synthetic ATF spełniają wymagania większości amerkańskich, azjatyckich oraz europejskich producentów automatycznych skrzyń biegów:
• Pełna aprobata na MERCON®-V (M5080701)
• Przekracza wymagania JASO 1A
• Odpowiedni do użytku wszędzie tam, gdzie są wymagane następujące rekomendacje:
GM: DEXRON ® II, DEXRON III,
Ford: MERCON, MERCON-V,
Toyota: T-III, T-IV, WS,
Honda: Z1, DW-1
Hyundai / Kia / Mitsubishi: SP-II, SP-III, SP-IV, J2, Red-1,
Nissan: Matic D, J, K, S,
Mazda: M-III, M-V,
Mercedes Benz: 236.1/.2 / .5 / .6/.7/.9/.10/11,
Saab: 93 165 147,
Saturn: Saturn ATF,
Subaru: Subaru ATF, ATF-HP,
Suzuki: 3314, 3317,
BMW: 7045E, LA2634, LT71141, P/N 83 22 0 142 516,
VW / Audi: G 052 162, G 052 990, G 055 025, G 055 005, G 055 162, G 060 162,
Volvo: pass car 4-6 speed, 97340
NIE zalecany dla przekładni CVT (automatyczna, bezstopniowa skrzynia biegów) i DCT (dwusprzęgłowa przekładnia) oraz w przypadku braku modyfikatorów tarcia (np.: Ford Typ F) - dobierając olej do przekładni automatycznych, należy kierować się zaleceniami producenta.