AMSOIL DOMINATOR 20W50 RACING OIL 1L

80.00zł

Ten produkt nie występuje już w magazynie

AMS-DCOQT

Kurier Inpost (Przedpłata) ( 1-2 DNI ) 17.00zł
Kurier Inpost (Pobranie) ( 1-2 DNI ) 20.00zł
Kurier DPD (Przedpłata) ( 1-2 DNI ) 20.00zł
Kurier DPD (Pobranie) ( 1-2 DNI ) 25.00zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy ( Pon-Pt : 9-17 ) Darmowa

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

AMSOIL DOMINATOR 20W50 RACING OIL 1L

AMSOIL DOMINATOR 20W50 RACING OIL 1L

API CK-4, CJ-4, CI-4+, CH-4 / Cummins 20081/20086 / Mack EO-O/EOS-4.5 / Volvo VDS3/VDS4/VDS4.5 / Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a / Renault RLD-3/RLD-4 / Chrysler MS 10902 / Ford WSS-M2C171-F1

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Dodaj do listy życzeń


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

PRZEZNACZENIE OLEJU / PRODUKTU SILNIK
LEPKOŚĆ 20W50
RODZAJ OLEJU / PRODUKTU SYNTETYCZNY
ILOŚĆ PRODUKTU 1L

Opis produktu

TOWAR POD ZAMÓWIENIE - ZAPYTAJ O DOSTĘNOŚĆ

Ochrona

Wyścigowe i wysokowydajne silniki wysokoprężne są modyfikowane w celu zapewnienia maksymalnej mocy i momentu obrotowego. Ich potężna konstrukcja wytwarza siły ścinające, które mogą powodować utratę lepkości olejów, przez co łożyska, tłoki i inne elementy są podatne na zużycie i awarie. DOMINATOR 20W-50 Competition Diesel Oil zapewnia o 50 procent większą grubość filmu, który wytrzymuje wysokie ciśnienia w cylindrach i chroni przed zużyciem. Jest silnie wzmocniony dodatkami przeciwzużyciowymi cynku i fosforu, aby zapewnić dodatkową ochronę przed zacieraniem i zużyciem w trudnych warunkach.

Kontrola lepkości

Silniki wysokoprężne o dużej mocy zużywają dużo paliwa, co prowadzi do rozcieńczenia paliwa. Paliwo zmniejsza lepkość oleju. W miarę jak olej staje się rzadszy, pogarsza to smarowanie najważniejszych elementów, zwiększając zużycie. Solidna formuła oleju napędowego DOMINATOR Competition pomaga zrównoważyć szkodliwe skutki rozcieńczania paliwa, utrzymując dłużej jego lepkość ochronną.

Wytrzymuje ciepło turbosprężarki

Z biegiem czasu turbosprężarki mogą cierpieć na zmniejszoną wydajność lub katastrofalną awarię. Olej napędowy DOMINATOR Competition zawiera wyjątkowo trwałą syntetyczną formułę 20W-50, która zawiera maksymalny poziom dodatków hamujących utlenianie, które zapobiegają szkodliwemu utlenianiu i zapewniają wyjątkową odporność na tworzenie się osadów, zachowując wydajność i żywotność turbosprężarki.

Zastosowanie

W silnikach wysokoprężnych o zmodyfikowanych osiągach, które wymagają dowolnej z poniższych specyfikacji:

-> API CK-4, CJ-4, CI-4+, CH-4
-> Cummins 20081/20086
-> Mack EO-O/EOS-4.5
-> Volvo VDS3/VDS4/VDS4.5
-> Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a
-> Renault RLD-3/RLD-4
-> Chrysler MS 10902
-> Ford WSS-M2C171-F1

Zgodność

DOMINATOR 20W-50 Competition Diesel Oil jest kompatybilny z innymi konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi.
Mieszanie olejów napędowych AMSOIL z innymi olejami skróci jednak żywotność oleju i zmniejszy korzyści w zakresie wydajności.
AMSOIL nie obsługuje wydłużonych okresów między wymianami w przypadku wymieszania olejów.


Nie zaleca się stosowania nieoryginalnych dodatków do oleju napędowego z syntetycznymi olejami napędowymi AMSOIL.

ŻYWOTNOŚĆ

DOMINATOR Competition Diesel Oil zapewnia trwałą ochronę podczas wielu wydarzeń. Użyj analizy oleju, aby określić odpowiedni odstęp między wymianami.

7 innych produktów w tej samej kategorii: